ondernemersverhaal.jpg

Als ondernemer wil je een aansprekend verhaal vertellen op je website, sociale media en andere promotiematerialen. Je hoopt dat potentiële klanten in één oogopslag zien dat jij de beste bent in jouw vak. Maar een mooie Over-Mij-pagina opstellen en je dienst overtuigend beschrijven, is nog best een uitdaging. 

Veel ondernemers weten best wat ze waard zijn en waarom ze goed zijn in wat ze doen. Maar om dat vervolgens op te tekenen in een mooi verhaal... Wat vertel je als eerste? Wat is de rode draad in jouw ervaring? Wat is wél belangrijk om te noemen, en wat niet? 

Echtheid en authenticiteit

Potentiële klanten klikken in de meeste gevallen snel door naar de Over-Mij-pagina van een website. Ze willen weten wie de persoon is met wie ze in zee gaan, wat iemands ervaring en achtergrond is. Het aantrekkelijkste is een authentiek en eerlijk verhaal, waaruit blijkt dat jij vanuit persoonlijke drijfveren goed bent in wat je doet.

Door mijn veertien jaar interview-ervaring, kan ik erg goed luisteren en doorvragen. In al die jaren schreef ik vele portretten voor diverse tijdschriften, waardoor het mijn tweede natuur is om op zoek te gaan naar de kern in verhalen. Ik luister open, zonder oordeel, en zie wat iemands krachtpunten en drijfveren zijn. Bovendien herken ik de lijn in een levensverhaal. 

Vervolgens is het mijn vak om jouw ondernemersverhaal bondig samen te vatten. Het resultaat is een kernachtig portret. Geen oppervlakkig verkooppraatje, maar een echt, authentiek, menselijk verhaal waar potentiële klanten zich door aangesproken voelen.

Graag help ik je bij het verwoorden van jouw persoonlijke verhaal als ondernemer. Informeer naar de mogelijkheden. Een Over-Mij-pagina kan ik met je maken vanaf € 150,- excl. btw.